Який попит на сталевий брухт в Індії?

У 2022/2023 фінансовому році країна спожила близько 32 мільйонів тонн металобрухту для виробництва сталі. Імпорт брухту чорних металів за цей період становив близько 9,8 мільйона тонн, різко збільшившись порівняно з приблизно 3,6 мільйона тонн у 2021/2022 фінансовому році. 25 січня 2024 р.

За даними Worldsteel, у 2023 році Індія виробила 140 млн тонн сирої сталі, що на 12% більше, ніж у минулому році. Виробництво сталі в електропечах з використанням брухту та губчастого чавуну зросло на 13% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 77 млн. тонн. Споживання брухту в Індії зросло на 12% порівняно з аналогічним періодом минулого року 29 млн тонн у 2023 році.

Попит на сталевий брухт також зросте в усьому світі в майбутньому. Світовий ринок брухту наразі оцінюється приблизно в 600-650 млн. т і Очікується, що попит зросте до 800 млн. тонн до 2030 року та близько мільярда тонн до 2050 року.

Індія вважається головною рушійною силою зростання внутрішнього попиту на сталь з очікуваним Зростання попиту на сталь на 8,2% у 2024 та 2025 роках, тоді як для Китаю SRO прогнозує нульове зростання у 2024 році з наступним скороченням на 1% у 2025 році порівняно з попереднім роком.

Загалом, сьогодні норма залізного брухту на 1 кг банки від 25 рупій за кг до 42 рупій за кг на основі сорту/чистоти залізного брухту. Існують дорожчі сорти за ціною від ₹45 за кг до ₹60 за кг залежно від якості сплаву.

Індія зазвичай імпортує більшість брухту чорних металів із США, Великобританії та Європи. Однак у травні найбільший обсяг імпорту надійшов з Об’єднаних Арабських Еміратів, незважаючи на експортне мито в розмірі 109 доларів США за тонну, встановлене урядом ОАЕ.