Який колір логотипу найбільш вдалий?

Синій є одним із найпоширеніших кольорів логотипу. Фактично, одне дослідження 500 логотипів компаній показало, що 37% були синіми. Чорні були на другому місці з 31%. Синій — надійний колір, який передає позитивні почуття, які багато компаній, ймовірно, хотіли б висловити, наприклад довіру, безпеку та інтелект.28 листопада 2023 р.

Червоний це дуже популярний колір у маркетингу, оскільки він сміливий, привертає увагу та може викликати потужну психологічну реакцію. Червоний символізує силу, енергію, хвилювання, пристрасть і терміновість. Термінова реакція часто є причиною того, чому мережі фаст-фудів і розпродажі часто позначаються червоним кольором.

КОЛІР ФЕН-ШУЙ СИНІЙ це колір, який символізує надійність, відданість і спокій. Синій колір чудово підходить для компаній, таких як: фінансові установи, соціальні мережі, корпоративні індустрії та заспокійливі/красиві курорти.

Хоча багато фінансових установ дотримуються таких надійних кольорів, як синій і зелений, ви також побачите, що багато медичних і страхових компаній роблять те саме, як у нас із Health IQ. Синій резонує з людьми та робить вашу компанію чесною.

Червоний – червоний може викликати терміновість і відчуття поспіху у ваших клієнтів, підвищуючи ймовірність того, що вони зроблять серйозну дію на сайті та підвищать загальний коефіцієнт конверсії. Синій – Якщо ви прагнете, щоб вашу компанію прийняли, блакитний – це ваш шлях. Цей колір вважається найбільш поширеним.

Синій є найпопулярнішим вибором кольору логотипу для цих компаній. Легко зрозуміти, чому сині логотипи є таким популярним вибором.