Який двигун у HQ Monaro?

До 1973 року HQ Monaro GTS не мав зовнішньої графіки та 5,7 л (350 куб. дюймів) L48 Chevy V8 був трохи менш потужним, ніж у попередніх версіях HT/HG, з номінальною потужністю 205 кВт (279 к.с.; 275 к.с.) при 4800 об/хв і 488 Н⋅м (360 фунт⋅футів) крутного моменту при 3200 об/хв, особливо з додатковим Turbo-hydramatic 400, 3 швидк.

GTS був специфікацією HQ Holden Monaro. Базований на Kingswood, прикрашений усіма наворотами, GTS мав власний смужковий стиль, доступний у більшості кольорів, а також на вибір 253 або 308 Holden V8, в поєднанні з 4-швидкісною механічною коробкою передач Holden або 3-швидкісною GM Turbo-Hydramatic 350 автоматичною, …

Базовий двигун Holden Monaro розширено до 173 куб. дюймів (2830 куб.см), у той час як Holden Monaro LS може похвалитися різноманітною гамою, від 202 куб. дюймів (3310 куб. см) шістки до потужного 350 куб. дюймів (5700 куб. см) V8. Свідчення інновацій та продуктивності класичного автомобільного дизайну.

HQ. Серія HQ 1971 року була абсолютно новою конструкцією з більшою місткістю 173-кубічні дюйми (2,85 л) і 202-кубічні дюйми (3,3 л) шестициліндрові двигуни, з подальшою доступністю двигунів V8 об’ємом 253 кубічних дюйма (4,2 л), 308-кубічних дюймів (5,0 л) Holden і 350-кубічних дюймів (5,7 л) Chevrolet.

Monaro GTS 350 — дуже бажана модель, а ваша — це дуже привабливе поєднання кольорів/оздоблення з малим пробігом. Залежно від стану це може бути варте аж 100 000 доларів.

The Купе HJ Monaro LS близький до того, щоб стати найрідкіснішим автомобілем звичайного виробництва, коли-небудь виготовленим в Австралії, випущено лише 337 одиниць. Виробництво купе HJ Monaro GTS було припинено протягом 1975 року через падіння попиту, було виготовлено 606 екземплярів GTS.