Який двигун Canter найкращий?

Найпопулярнішим двигуном, який встановлюється на Canter 6 покоління, є Двигун 4D33.

The 4D32 і 4D33 Двигуни є основними в Canter цієї моделі. Об’єм двигуна 32 становить 3567 куб.см, а 33 – 4214 куб.см, тому двигун 4D33 має чудові ходові характеристики.

На північноамериканському ринку Canter був доступний як Mitsubishi Fuso FE (клас 3), FG (повнопривідна версія FE) і FH (клас 5). І FE, і FG були живлені від a чотирициліндровий дизельний двигун з турбонаддувом і проміжним охолодженням потужністю 127 к.с. (95 кВт) тоді як більший FH мав шестициліндровий турбодизель потужністю 145 к.с. (108 кВт).

Оскільки Canter відноситься до малих і середніх розмірів, його очікуваний термін служби – це пробіг від 300 000 до 500 000 км. Малогабаритні вантажівки менше 2 тонн, у випадку Canter це 300 000 км. Вантажівка середнього розміру від 2 тонн до менше 6,5 тонн, наприклад Canter від 2 тонн і більше, має пробіг від 400 000 до 500 000 км.

Двигун 4P10 встановлювався на вантажівки Canter у Європі з серпня 2009 року, перед початком застосування в Японії. Модель F1C від FPT, базовий двигун для 4P10, що має таку саму конструкцію, широко встановлюється на багатьох європейських комерційних автомобілях. тому надійність і фактична продуктивність доведені.

Немає різниці в потужності двигуна між трохи більшим 2,8-літровим дизельним двигуном Mitsubishi Canter і меншим 2,8-літровим дизельним двигуном Isuzu Elf. В результаті Ельф прискорюється швидше. Хоча обидва двигуни забезпечують однаковий крутний момент, Canter забезпечує вищий крутний момент.