Які золоті слова бухгалтерського обліку?

1) Дебетуйте те, що надходить, кредитуйте те, що виходить. 2) Кредит того, хто дає, і дебет одержувача. 3) Зарахувати всі доходи та дебетувати всі витрати.

Три золоті правила бухгалтерського обліку: (1) дебетувати всі витрати та збитки, кредитувати всі доходи та прибутки, (2) дебетувати одержувача, кредитувати того, хто дає, і (3) дебетувати те, що надходить, кредитувати те, що виходить.

Хоча вказівки для бухгалтерів є обширними, існує п’ять основних принципів, які лежать в основі практики бухгалтерського обліку та підготовки фінансової звітності. Це принцип нарахування, принцип відповідності, принцип історичної вартості, принцип консерватизму та принцип переваги змісту над формою.

3 золоті правила бухгалтерського обліку:

  • Дебет отримувача, кредит дарувальника (для особових рахунків).
  • Дебетуйте те, що надходить, кредитуйте те, що виходить (для реальних рахунків або рахунків активів).
  • Дебетові витрати та збитки, кредитові доходи та прибутки (для номінальних рахунків).

Застосування золотого правила гарантує, що рівняння бухгалтерського обліку (Активи = Зобов'язання + Власний капітал) залишається збалансованим після кожної операції. При правильному записі дебетів і кредитів загальна сума дебетів дорівнює загальній сумі кредитів у системі бухгалтерського обліку.

1) Дебетуйте те, що надходить, кредитуйте те, що виходить. 2) Кредит того, хто дає, і дебет отримувача. 3) Зарахувати всі доходи та дебетувати всі витрати.