Які є чотири типи каналів збуту?

Дослідіть різні канали збуту: існує багато різних типів каналів збуту, зокрема прямі продажі, роздрібна торгівля, електронна комерція та дистриб’ютори. Розгляньте плюси та мінуси кожного типу каналу та визначте, який із них найкраще підходить для вашого бізнесу.

Основною метою маркетингових каналів є зв’язок виробників/виробників із потенційними клієнтами. 4 типи включають прямий продаж, продаж через посередників, подвійний розподіл і зворотні канали.

Сьогодні найпопулярнішими видами маркетингових каналів є веб-сайти, електронна пошта, цільова цифрова реклама та події (цифровий або особистий). У минулому люди зазвичай використовували прямий канал розповсюдження (наприклад, розсилки) або канал непрямого маркетингу (як телебачення).

Канали збуту є місця, де ви пропонуєте свої продукти чи послуги для охоплення клієнтів. Вони можуть бути прямими, як-от ваш веб-сайт чи ринок, або непрямими, як-от дистриб’ютори та філії. Залежно від вашої бізнес-моделі деякі організації вирішують вести бізнес через один канал продажів.

Як вибрати правильний канал продажів для свого бізнесу?

  1. Подумайте про те, що ви продаєте, обираючи канал збуту. …
  2. Спробуйте прямі продажі для продажу один на один. …
  3. Подивіться, що подібні підприємства роблять для своїх стратегій продажів. …
  4. Дізнайтеся, де ваші клієнти люблять робити покупки. …
  5. Перевірте, скільки буде коштувати кожен канал продажів.