Яка якість голосу вчителя?

Учитель не повинен здаватися роздратованим, особливо у відповідь на те, що говорить учень, оскільки це може сприйматися як принизливе і навіть принизливе для нього. Ваш тон ніколи не повинен бути занадто рівним або монотонним, це простий спосіб набриднути студентам або ускладнити їм зосередитися на тому, що ви говорите.

«Розробка a спокійний, нейтральний, напористий Голос є частиною власної саморегуляції вчителя, що дозволяє їм допомагати учням саморегулюватися та бути в безпеці, знаючи, що вчитель сприйме їх, а також контролюватиме», – каже Лінда Дарлінг-Геммонд, президент і генеральний директор Learning Policy …

У класі голос учителя має бути зрозумілим, доступним, мотивуючим, наполегливим і ефективним [4]. Голос учителя може впливати на навчання, оскільки вокальна експресія вчителя (відповідна висота, гучність та їх варіації) може допомогти учню визначити головне у промові [6].

Важливо не лише те, що ви говорите, а те, як ви це говорите. Багато вчителів зазначали, що вчительський голос є більше про слова та тон, які ви вибираєте, а не про гучність. Вони порадили навмисне підбирати слова — часом чим менше, тим краще. Змінюйте темп і говоріть чітко й прямо.

У дослідженні виявлено дев’ять функціональних характеристик розмови вчителя: представлення матеріалу, виправлення, повторення, пояснення, визначення, наведення прикладів, уточнення, опитування та заохочення.

Тон голосу вчителя впливає на співпрацю з учнями Це тому, що студенти відчували себе нездатними виразити себе, коли стикалися з різкішим, більш контрольованим тоном. У той час як підтримуючий голос надихнув на зв’язок із учителем, що посилило їхній намір співпрацювати.