Яка різниця між звичайним 302 і Boss 302?

Двигун також мав a відмінний гармонічний балансир, лоток для вітру картера, шків генератора більшого діаметра (від 289 HiPo) і шків гідропідсилювача керма більшого діаметру, усе для того, щоб пристосувати двигун з вищими обертами, ніж стандартний 302.

Двигун Boss 302 – це не те саме, що середній двигун 289/302. Це має головний блок із чотирма болтами, сталевий кривошип із ходом 3 дюйми та ковані стрижні C3AE 289 із широкими буртиками та більшими 3/8-дюймовими болтами. Незважаючи на те, що Boss 302 використовує литі головки 351C, вони мають різні канали охолодження.

Boss 302 Mustang був розроблений Ларрі Шінодою, колишнім співробітником GM, який видалив фальшиві повітрозабірники в задніх крилах Mustang 1969 року випуску, додав передній спойлер і заднє крило, зробивши Boss 302 один із перших серійних автомобілів, який має обидва.

За допомогою колишнього дизайнера GM Ларрі Шиноди BOSS 302 був розроблений з однією метою: перемогти Chevrolet Camaro в серії Trans-Am SCCA. Назва BOSS 302 насправді походить від двигуна, спеціальної високопродуктивної версії тоді ще нового 5,0-літрового V8.

З архіву: відповідь Форда на Z/28 оцінюється як A. Це безперечно найкращий Mustang, і це включає всі Shelby та Mach 1.

Двигун також мав a відмінний гармонічний балансир, лоток для вітру картера, шків генератора більшого діаметра (від 289 HiPo) і шків гідропідсилювача керма більшого діаметру, усе для того, щоб пристосувати двигун з вищими обертами, ніж стандартний 302.