Яка різниця між EOL і EOM у Citrix?

Повідомлення про зміну статусу (NSC) – це дата, коли Citrix публічно повідомляє конкретні дати завершення продажу продукту (EOS), Кінець технічного обслуговування (EOM) і кінець терміну служби (EOL). Ця інформація опублікована в таблиці матриці продуктів або таблиці матриці застарілих продуктів. 1 серпня 2022 р.

Розширене технічне обслуговування – від закінчення технічного обслуговування (EOM) до завершення життєвого циклу (EOL) Після того, як випуск продукту досягає дати завершення технічного обслуговування, подальше технічне обслуговування на рівні коду надаватися не буде; проте підтримка продукту продовжуватиметься, доки не закінчиться його термін служби.

Кінець терміну служби (EOL): це дата, після якої продукт більше не продаватиметься чи оновлюватиметься. Однак він все ще може отримувати певну підтримку, як-от виправлення безпеки. Завершення підтримки (EOS): ця дата означає повне припинення всіх служб підтримки для продукту.

Під час фази EOL виробник все ще може пропонувати варіанти обслуговування, але за високою ціною. Кінець терміну служби (EOSL) або кінець підтримки — це коли виробник припиняє продаж обладнання та в більшості випадків більше не надає послуги з технічного обслуговування чи оновлення після певної дати.

Починаючи з 5 березня 2023 року, поновлення видатного активного постійного обслуговування програмного забезпечення Citrix припинено.

Безпека є проблемою №1 щодо завершення життєвого циклу ваших операційних систем. Коли системи досягають EOL, виправлення або оновлення більше не доступні. Відсутність виправлень означає, що адміністратори більше не можуть захистити інфраструктуру. Імовірність нападу вища, ніж ви думаєте.