Як вирішити конфлікт портів у WebSphere?

Рішення. Щоб вирішити проблему конфлікту портів, виберіть інший номер порту, який ще не працює в системі. Визначивши новий номер порту, зверніться до розділу «Налаштування портів» у документації WebSphere Application Server версії 7.0.

WebSphere Application Server не завжди може виявити конфлікти портів, якщо кілька інсталяцій присутні на кількох хостах. Щоб установити номери портів у цій ситуації, щоб уникнути конфліктів портів, налаштуйте початкові номери портів кожної інсталяції, щоб вони були в діапазоні, відмінному від інших інсталяцій.

Якщо ви підозрюєте конфлікт портів, скористайтеся командою netstat, щоб створити список портів, які використовуються у вашій системі. Вирішувати конфлікти можна за допомогою зміна порту, який використовується центральним управлінням або іншою програмою чи процесом.

Щоб виправити порт, який уже використовується, ви можете будь-що припинити процес, що виконується на цьому порту, або змінити програму на використання іншого порту. Використання команди lsof для пошуку ідентифікатора процесу, а потім команди kill є поширеним методом вирішення таких конфліктів.

Натисніть Сервери > Типи серверів > Сервери прикладних програм WebSphere. Виберіть сервер для порту, який потрібно змінити. Натисніть Порти. Змініть значення порту, який потрібно змінити.

Щоб переглянути таку інформацію, як порти, на адміністративній консолі виберіть Сервери > Типи серверів > Сервери програм WebSphere. Виберіть свій сервер і перегляньте розділ «Зв’язок» > «Порти», щоб переглянути список портів, які використовує ваш сервер.