Як ви керуєте поганим виконавцем?

Як керувати низькою продуктивністю

  1. Встановіть проблему. …
  2. Вирішіть проблему негайно. …
  3. Документуйте процес. …
  4. Ставте запитання. …
  5. Заохочуйте відповідальність. …
  6. Визнайте сильні сторони людини. …
  7. Надайте чесний відгук. …
  8. Сформуйте план підвищення продуктивності.

Як керувати неефективними співробітниками

  1. Визнайте, що є проблема. …
  2. Проведіть зустріч і поставте запитання, щоб з’ясувати, що спричиняє недостатню продуктивність працівника. …
  3. Повторіть очікування щодо роботи. …
  4. Керуйте очікуваннями співробітників. …
  5. Разом розробіть план дій. …
  6. Забезпечте регулярні перевірки та контрольні огляди. …
  7. Визнайте прогрес.

Ось кілька порад, як поговорити з працівниками про низьку продуктивність.

  1. Не відкладайте. …
  2. Задокументуйте це письмово. …
  3. Наведіть конкретні приклади поганої роботи. …
  4. Не звинувачуйте і не нападайте. …
  5. Використовуйте правильну мову. …
  6. Пропонуйте рішення — і будьте відкритими до їхніх пропозицій.

Робота з поганою продуктивністю

  1. Крок 1: Сидіть з болем. У певному сенсі ми зробили собі ведмежу послугу, розглядаючи біль як виключно погану річ. …
  2. Крок 2: Плануйте та процвітайте. Ми вирішили, що не хочемо знову стикатися з подібним сценарієм найближчим часом. …
  3. Крок 3: Поверніться на арену.

Один із найкращих способів підтримати працівників із низькою ефективністю – це створити культуру безперервного зворотного зв’язку, заохочуючи часті неформальні розмови про продуктивність. Це допомагає співробітникам підвищувати обізнаність про свою поточну продуктивність і гарантує, що вони не почуватимуться зненацька під час перевірки ефективності.