Як ви гарантуєте повторні покупки?

Незмінна якість: високоякісні продукти з більшою ймовірністю спонукатимуть до повторних покупок. Сприймана цінність: те, як клієнти сприймають цінність продуктів порівняно з їх вартістю.

Як розрахувати коефіцієнт повторних покупок

  1. Крок 1: підрахуйте кількість повторних клієнтів (тобто > одна покупка)
  2. Крок 2: підрахуйте загальну кількість клієнтів.
  3. Крок 3: розділіть кількість постійних клієнтів на загальну кількість клієнтів.
  4. Крок 4: помножте на 100, щоб перетворити у відсоткову форму.

7 простих стратегій для підтримки повторного бізнесу

  1. Запустіть програму лояльності клієнтів. …
  2. Пропонуйте індивідуальне обслуговування клієнтів. …
  3. Надайте купони для майбутнього використання. …
  4. Отримайте контактну інформацію клієнтів. …
  5. Пропонуйте клієнтам безкоштовні подарунки. …
  6. Запропонуйте клієнтам можливість залишити відгук. …
  7. Підтримуйте активну присутність у соціальних мережах.

Повторні продажі є прикладом лояльності до бренду. Наприклад, якщо клієнт задоволений певною маркою шампуню, він може придбати той самий продукт або інший споріднений продукт того самого бренду, коли прийде час його замінити.. Повторний продаж також може називатися «продажем заміни» або «викупом».

Ще один спосіб заохочення повторних покупок – через програми лояльності. Знижки, ранній доступ до нових продуктів, гейміфікована система балів – усе це способи змусити клієнтів розвинути лояльність до бренду та змусити їх повертатися, особливо для поповнюваних товарів, які клієнтам постійно потрібно купувати.