Як надіслати електронний лист із Dynamics 365 CRM?

Надіслати пошту через SMTP

  1. Перейдіть на сторінку параметрів електронної пошти.
  2. Натисніть Налаштування SMTP.
  3. Встановіть сервер вихідної пошти на потрібний сервер SMTP: …
  4. Встановіть ім’я користувача та пароль для відповідного облікового запису електронної пошти та пароля.
  5. Залиште параметр SSLRequired увімкненим і залиште номер порту SMTP 587.
  6. Натисніть Зберегти.

Перейдіть на вкладку «Електронна пошта» та встановіть прапорець «Дозволити іншим користувачам Microsoft Dynamics 365 надсилати електронну пошту від вашого імені»..

Створіть і надішліть електронний лист

  1. Виберіть Домашня сторінка > Новий електронний лист.
  2. Додайте одержувачів, тему та повідомлення в тіло електронної пошти.
  3. Виберіть Надіслати.

Програма масової електронної пошти клієнтам і постачальникам для Microsoft Dynamics 365 Business Central дозволяє надсилати масові електронні листи клієнтам, постачальникам, контактам. Система відкриє електронний лист із попередньо заповненими полями Відправник і Одержувач відповідно до поля «Електронна пошта» в картці клієнта.

Ваша CRM може зробити більше, ніж допомогти вам створити ваші кампанії електронної пошти —він також може автоматизувати ці кампанії, надсилаючи електронні листи у відповідь на певну поведінку користувачів або за заздалегідь визначеним розкладом. Наприклад, якщо хтось приєднається до вашого списку розсилки, ваша CRM може автоматично надіслати привітальний лист.