Як грати в крэпс в капюшоні?

Перед початком гри гравці кидають кубики, щоб визначити, хто стріляє. Після цього глядачі почнуть парі на те, чи вдасться стрілку пройти або обсратися. Пройти означає викинути 7 або 11, а вибити значить викинути 2, 3 або 12.

Стрілець кидає обидва кубики за правилом виходу. Якщо вони викидають 7 або 11, вони виграють банк. І тримай кубик. Якщо вони викидають 2, 3 або 12, вони втрачають банк, вони залишають кубики.

кріпс це гра в кості, в якій гравці роблять ставки на результат кидання пари кубиків. Гравці можуть робити ставки один на одного (гра в вуличний крэпс) або проти банку ("казино крэпс"). Оскільки для цього потрібно мало обладнання, у «вуличний крэпс» можна грати в неформальній обстановці.

Умови гри в кістки Ставка на рівну суму, зроблена під час першого кидка кубика (відома як «кидок виходу»). Ви виграєте, якщо випадає 7 або 11, або програєте, якщо випадає 2, 3 або 12 (відомі як «крепс»). Будь-яке інше число, яке випало, стає «балом», і очко має випасти знову, перш ніж випаде 7, щоб виграти.

Сімки, одинадцятки та подвійники (також відомі як 7/11/2x, неохайні кубики або герої) — це гра з алкоголем, у яку грають двома кубиками. У гру можна грати лише з двома людьми, але зазвичай грають у групі з п’яти чи більше осіб. Мета ігор – викинути 7, 11 або будь-який дубль. Щоб виграти гру: залишайтеся останнім, хто п'є.

Гра починається з кидка шутера, який націлюється на 7 або 11 (пас) або уникає 2, 3 або 12 (крап аут). Якщо випало очко (4-10), гравець, який стріляє, продовжує кидок, доки він знову не потрапить у очко для перемоги або не випаде 7 (сім-аут), завершуючи гру. Гравці роблять ставки на ці результати протягом всієї гри.