Як додати посилання на Гарвард до Word 2007?

Перейдіть до вкладки «Посилання» на верхній панелі документа Word. Тут ви знайдете розділ «Цитування та бібліографія», де містяться інструменти, необхідні для належного посилання. У розділі «Цитування та бібліографія» знайдіть спадне меню «Стиль». Виберіть «Гарвард» із доступних варіантів.

Помістіть курсор у кінці тексту, який ви хочете процитувати. Перейдіть до «Посилання» > «Стиль» і виберіть стиль цитування. Виберіть Вставити цитату. Виберіть «Додати нове джерело» та введіть інформацію про своє джерело.

Включіть інформацію в такому порядку:

  1. ім'я та ініціали автора(ів).
  2. назва статті (між одинарними лапками)
  3. назва журналу (курсивом)
  4. доступна інформація про публікацію (номер тому, номер випуску)
  5. доступ день місяць рік (дата останнього перегляду статті)

На вкладці «Посилання» у групі «Посилання та бібліографія» клацніть стрілку поруч із пунктом «Стиль». Клацніть стиль, який потрібно використовувати для цитування та джерела. Клацніть у кінці речення чи фрази, яку ви хочете процитувати. Натисніть «Вставити посилання», а потім виберіть «Додати нове джерело».

Як встановити стиль посилання?

  1. Натисніть вкладку «Посилання» у верхньому меню.
  2. Інструмент, який ви використовуватимете, знаходиться в розділі «Цитування та бібліографія».
  3. Перше, що вам потрібно зробити, це встановити свій стиль посилання – наприклад, Гарвард.
  4. Натисніть кнопку праворуч від стилю.
  5. Виберіть Гарвард.