Що таке типовий цикл S&OP?

Цикл S&OP триває й перезапускається наприкінці кожного періоду, починаючи зі збору даних про продажі за минулий місяць і закінчуючи виконавчою нарадою, на якій компанія вирішує, яким є її план продажів на майбутній період.3 серпня 2023 р.

Шість етапів S&OP: аналіз продукту, аналіз попиту, аналіз поставок, аналіз фінансів, попередні S&OP та виконавчий S&OP.

Планування продажів і операцій (S&OP) – це структурований щомісячний бізнес-процес, який вирівнює всі функціональні сфери згідно з єдиним набором припущень, щоб дозволити та координувати прийняття рішень. Він об’єднує продукт, попит, пропозицію, операції та фінансове планування в один ігровий план для бізнесу.

S&OP залежить від частого аналізу даних. Зазвичай відбувається нарада S&OP раз на місяць однак аналіз даних має бути щотижневим завданням. Якщо аналіз даних показує, що справи рухаються в неправильному напрямку, тоді може знадобитися рання зустріч S&OP, щоб прийняти рішення про дії для виправлення небажаної тенденції.

Процес S&OP розглядає горизонти планування 18-36 місяців, дивлячись на тижневі плани на найближчу перспективу, місячні плани на середньострокову перспективу, а іноді й на річні плани, що перевищують рік після дати плану.

Цикл S&OP триває й перезапускається наприкінці кожного періоду, починаючи зі збору даних про продажі за минулий місяць і закінчуючи виконавчою нарадою, на якій компанія вирішує, яким є її план продажів на майбутній період.