Що таке теорія поганого театру?

Короткий зміст : Польський режисер Єжи Гротовський визначає свою теорію «бідного театру»: Театр, який цінує тіло актора та його зв'язок із глядачем і відмовляється від костюмів, декору та музики.

Драматичні конвенції бідного театру (ТЕОРІЯ (малі глядачі, театр…

  • ВІДОМІ РОБОТИ. «Назустріч бідному театру» – кн. …
  • ТЕОРІЯ. Маленькі аудиторії. …
  • СЦЕНІЧНЕ МАСТЕ. Набір був надзвичайно простий – мінімум реквізиту. …
  • АКТОРІЯ. Під впливом техніки «емоційної пам’яті» Станіславського. …
  • ВІДНОСИНИ АКТОР/ГЛЯДАЧ.

З іншого боку, поганий театр описується так: «Шляхом поступової ліквідації всього, що виявилося зайвим, театр може існувати без гриму, без автономних костюмів і сценографії, без окремого майданчика (сцени), без світлових і звукових ефектів тощо». (Гротовського 19).

Студенти Гротовського навчаються використовувати свої тіла та голоси, щоб можна було передати весь текст, використовуючи лише рухи та невербальні звуки. У цій техніці пріоритетом є фізичне та психічне здоров’я — для благополуччя виконавця, а також заради виконання.

У оголеному просторі без надмірностей і умовностей театру, його твори ставилися в кімнатах з глядачами навколо або серед виконавців і дія без розкішних костюмів і реквізиту – власне, «убогий театр».

Короткий зміст : Польський режисер Єжи Гротовський визначає свою теорію «бідного театру»: Театр, який цінує тіло актора та його зв'язок із глядачем і відмовляється від костюмів, декору та музики.