Що таке підсідельний штир з нульовим зсувом?

Відступ або зсув підсідельного штиря — це відстань між середньою лінією підсідельного штиря та місцем кріплення сідла. Багато підсідельних штирів мають «нульове зміщення», або іншими словами, сідло знаходиться прямо на одній лінії з центром підсідельного штиря.

Знижка сідла не використовується для регулювання вильоту. Це абсолютно незалежна настройка. Спершу потрібно визначитися правильно, а потім визначити, яка довжина стебла вам потрібна.

Теорія, що лежить в основі цього, полягала в тому, щоб забезпечити правильний розподіл ваги (в ідеалі 60 % на задню частину велосипеда, 40 % на передню частину). Припускаючи кут підсідельної труби 73 градуси, невдача дозволив більш ефективно задіяти підколінні сухожилля та сідничні м’язи.

Величина відступу або зміщення становить найкраще визначити під час базової підгонки велосипеда в магазині велосипедів-учасників. Вони розглядатимуть співвідношення між вашими колінами та віссю педалі, а також ваш кут/рухливість стегон і визначатимуть, наскільки далеко ви повинні сидіти за шатуном.

Зсув є вимірюється горизонтально від центру центральної осі підсідельної труби (або стійки) назад до центру люльки або качельки піко блоку люльки. У більшості стовпів просто прикладіть лінійку до верхньої частини стовпа та виміряйте з точністю до кількох мм.

Відступ або зсув підсідельного штиря — це відстань між середньою лінією підсідельного штиря та місцем кріплення сідла. Багато підсідельних штирів мають «нульове зміщення», або іншими словами, сідло знаходиться прямо на одній лінії з центром підсідельного штиря.