Що таке інтерактивний маркетинг як форма інтернет-маркетингу?

Інтерактивний маркетинг є процес, у якому бренди використовують відео, коментарі, візуальні елементи, інфографіку, ігри, блоги, електронну пошту, соціальні медіа, аудіо та інші формати для двостороннього обміну зі споживачами.

Інтерактивний маркетинг – це все використання унікальних уподобань, поведінки та дій користувача для створення персоналізованого досвіду для нього. Це може включати такі речі, як поведінка при покупці, їхні смаки та антипатії, а також кількість часу, витраченого на прийняття рішення про покупку.

Визначення інтерактивного маркетингу: Інтерактивний маркетинг – це маркетингова стратегія, яка використовує візуальні елементи, відео, ігри та інші формати, щоб заохотити аудиторію взаємодіяти з вашим вмістом.

Інтерактивний маркетинг покладається на дії споживача та передбачає тактику, яка безпосередньо відповідає його бажанням і потребам. По суті, це включає в себе постановки питань, отримання відповідей і, як наслідок, зміну вашої бізнес-тактики.

Інтерактивний маркетинг, як одна з найбільш швидкозростаючих наукових галузей у сучасному діловому світі, є багатоспрямоване створення цінності та маркетинговий процес взаємного впливу через активне підключення клієнтів, залучення, участь та взаємодію.

Інтерактивний маркетинг є тактика, яка підкреслює двосторонній обмін між брендами та споживачами. Інтерактивний маркетинг включає відео-, аудіо- та інші формати, щоб привернути увагу аудиторії та підвищити взаємодію з вашим вмістом.