Що таке CRM і як вона використовується?

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) – це система для управління всіма взаємодіями вашої компанії з поточними та потенційними клієнтами. Мета проста: покращити відносини для розвитку вашого бізнесу. Технологія CRM допомагає компаніям залишатися на зв’язку з клієнтами, оптимізувати процеси та підвищити прибутковість.

CRM насамперед керує взаємодією з клієнтами та потенційними клієнтами. Це допомагає автоматизувати процеси продажів, маркетингу та обслуговування клієнтів. Основними цілями є покращити обслуговування клієнтів, збільшити продажі та покращити відносини з клієнтами.

У галузі CRM, Oracle CRM, Salesforce Sales Cloud і Microsoft 365 представляють стратегічні приклади. З іншого боку, SAP, Oracle і Adobe Systems стали провідними постачальниками в сфері CRM.

Система CRM може допоможе вам легко й швидко визначити та додати нових потенційних клієнтів, а також точно класифікувати їх. Зосереджуючись на потрібних потенційних клієнтах, продажі можуть визначати пріоритети можливостей, які дозволять закрити угоди, а маркетинг може визначити потенційних клієнтів, які потребують додаткової підтримки, і підготувати їх, щоб стати якісними потенційними клієнтами.

Хоча рівень складності варіюється від програми до програми, важливо пам’ятати, що CRM відформатовано для зручності використання та оптимізовано для взаємодії з користувачем. За наявності відповідної підготовки та ресурсів CRM можна легко освоїти.