Що таке целофанова помилка?

Проведення аналізу визначення ринку за монополістичними цінами може призвести до визначення надто широкого ринку та нездатності визначити ринкову владу, якщо вона присутня, яка відома як «Целофанова помилка». 2 січня 2024 р.

«Целофанова помилка» Монополіст, який максимізує прибуток, зазвичай підвищує ціну до такого рівня, коли інші товари стають близькими замінниками. Тести на перехресну цінову еластичність покажуть, що існують хороші замінники за переважаючими цінами.

Целофанова помилка застерігає органи з питань конкуренції від надмірної залежності від поточних рівнів цін на ринку, де може існувати підприємство зі значною ринковою владою.

Cellophane була компанією DuPont, яка виробляла гнучкий обгортковий матеріал. На початку 1950-х його виробництво в США було обмежено Du Pont численними патентами. Департамент юстиції США подав до суду на Du Pont відповідно до Закону Шермана за монополізацію ринку целофану, і справа (U.S. v.

Визначення целофану. іменник. прозорий паперовий виріб, який не пропускає вологу і використовується для обгортання цукерок чи сигарет тощо. Тип: поліетиленова плівка. обгортка, що складається з дуже тонкого прозорого пластику.

Ядро в помилка про розбите вікно стверджує, що витрачання грошей на предмети, які були знищені, не призводить до економічної вигоди. Помилка про розбите вікно означає, що подія може мати непередбачені негативні хвилі, якщо гроші перенаправляються на ремонт зламаних предметів, а не на нові товари та послуги.