Що робити, якщо пароль IESS заблоковано?

Перевірте свою зареєстровану електронну адресу, на яку ви отримаєте повідомлення з посиланням, щоб розблокувати свій ключ, яка буде діяти протягом 3 хвилин. Натисніть на це посилання; Вас буде спрямовано до вікна, у якому буде вказано, що ваш код доступу до послуг порталу IESS розблоковано.

Якщо ви ЗАГУБИЛИ або ЗАБУЛИ свій пароль, Введіть Recover your Password у меню Ecuadorians Abroad / Recover Password. Вам потрібно буде правильно відповісти на секретні запитання та перевірити свою електронну пошту. Перевірте свою поштову скриньку, а також папку зі спамом.

У такому випадку ви повинні зв’язатися з IESS через наші персоналізовані канали обслуговування еквадорців за кордоном, такі як Skype (IESSEcuador), через спеціальну лінію. +593-2-2520-146 або через веб-сайт IESS у опції КОНТАКТИ, вибравши СЕРВІС ДОБРОВІЛЬНОГО ПРИЄДНАННЯ в…

Якщо ви перебуваєте за кордоном і бажаєте отримати більш детальну інформацію чи консультацію, Ви можете безкоштовно спілкуватися через Skype (користувач IESSEcuador) або за телефоном +593-2-2230880 за супроводом офіційної особи IESS. Години роботи: з 08:00 до 17:00 (GMT -5, еквадорський час).

Користувач повинен перейдіть на сторінку www.iess.gob.ec / «Віртуальні процедури», «Застраховані особи», «Афілійовані особи», натисніть «Розблокувати пароль»; Введіть ідентифікаційний номер і натисніть «Розблокувати».

Що робити, якщо мій пароль заблоковано? Додаток дозволяє зробити до 6 спроб введення пароля перед блокуванням з міркувань безпеки. У цьому випадку ви просто повинні зачекайте годину і спробуйте ще раз.