Що робить Groupon?

Слово "Groupon" є портманто слів group і coupon. Компанія співпрацює з постачальниками товарів і послуг, організовуючи дисконтні угоди та зберігаючи відсоток прибутку як маркетингову плату.

Groupon — це не просто платформа для угод, це ринок досвіду. Це місце, куди люди йдуть, коли хочуть досліджувати під час відпустки або побачити нову частину свого міста. Саме туди вони йдуть, коли хочуть чогось зручного та коли хочуть розширити межі. Ми знаємо, що вам є що запропонувати.

50% зборів Groupon 50% виручки від реалізації як його гонорар. Що робить Groupon унікальним?');})();(function(){window.jsl.dh('XoK5ZuWcHLnep84Pt66R-As__39','

«Як маркетинговий канал, який платить лише за ефективність, ми не беремо нічого наперед від наших продавців». Щоб зробити пропозицію привабливою для покупців, компаніям, можливо, доведеться запропонувати знижку, яка значно зменшить їхній прибуток, і користувачі Groupon можуть не перетворитися на постійних клієнтів.

Мінуси Groupon

  • Сплеск бізнесу. Багато підприємств перевантажені новими клієнтами та раптовою втратою запасів, якщо вони не готові завчасно. …
  • Groupon зберігає 50% вашого прибутку. …
  • Клієнти не завжди повертаються. …
  • Інші онлайн-угоди можуть працювати краще.

Groupon зіткнувся з потоком конкуренції з боку інших платформ, багато з яких він придбав. Зміни Google щодо електронних листів для підписки вплинули на ставки Groupon у 2013 році; у третьому кварталі Groupon повідомила про чистий збиток у розмірі 2,6 мільйона доларів. Платформа намагалася диверсифікувати; спроби запропонувати фізичні товари зазнали невдачі.