Що означає швидкість атаки?

Швидкість атаки є частота, з якою вимірюється атака підрозділів. Швидкість атаки юніта може бути змінена предметами за очко. спритність, здібності, що забезпечують одноразові бонуси та аури.

Швидкість атаки – це швидкість, з якою стріляють снаряди. Швидкість світла без швидкості атаки – це швидкі кулі з тривалим часом між пострілами. Метою швидкості атаки є частіше бити ворогів і частіше відкидати більше ворогів.

Чим вище значення швидкості атаки зброї, тим швидше вона влучає. Проте кожен клас зброї має власну базову швидкість анімації, тому зброя з однаковою швидкістю атаки різних класів не матиме однакової фактичної швидкості.

Звичайно, ігнорувати риси чистої шкоди+ не дуже гарна ідея, але якщо комусь доводиться вибирати або швидкість атаки, або шкоду, швидкість атаки в більшості випадків має бути пріоритетною. Це тільки дивлячись на атаки дпс. Якщо ви використовуєте атаки виключно для застосування стихійного ефекту, то швидкість атаки, як правило, просто краща.

Швидкість атаки – це час у секундах, який потрібен, перш ніж герой зможе атакувати знову. У грі показано швидкість атаки кожного героя в атаках за секунду, яка становить (1 / швидкість_атаки). Наприклад, одиниця зі швидкістю атаки 2 секунди матиме швидкість атаки 0,5 атаки на секунду.

Бойова швидкість — швидкість, з якою персонаж може битися. Він тісно пов’язаний із часом реакції та швидкістю атаки, але вони різні за своєю природою. Наприклад, персонаж, який може наносити удари та ухилятися зі швидкістю 5 м/с, але має час реакції 1 мілісекунда, матиме бойову швидкість на рівні середньостатистичної людини.