Що означає КСВ?

Корпоративна соціальна відповідальність це концепція управління, за допомогою якої компанії інтегрують соціальні та екологічні проблеми у свої бізнес-операції та взаємодію зі своїми зацікавленими сторонами.

Корпоративна соціальна відповідальність Корпоративна соціальна відповідальність це бізнес-модель, за якою компанії докладають спільних зусиль, щоб працювати таким чином, щоб покращувати, а не погіршувати суспільство та навколишнє середовище. КСВ може допомогти покращити суспільство та сприяти позитивному іміджу бренду компаній.

Корпоративна соціальна відповідальність КСВ базується на переконанні, що бізнес має більший обов’язок перед суспільством, ніж просто надання робочих місць і отримання прибутку. Він просить керівників підприємств враховувати екологічні та соціальні наслідки своїх рішень, щоб, де це можливо, зменшити шкоду.

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – це стратегія, яку здійснюють компанії, щоб не тільки збільшити прибуток, але й взяти на себе активну та позитивну соціальну роль у світі навколо них. Цей термін також пов'язаний із спорідненим терміном корпоративне громадянство.

Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) — це бізнес-підхід, який зосереджується на інтеграції соціальних, екологічних та економічних проблем у діяльність компанії та основну стратегію. Він спрямований на створення позитивного впливу на суспільство, одночасно забезпечуючи сталу практику ведення бізнесу.

Чудовим прикладом КСВ на передовій є великий фармацевтичний піонер Джонсон і Джонсон. Протягом трьох десятиліть вони зосереджувалися на зменшенні свого впливу на планету. Їхні ініціативи варіюються від використання сили вітру до забезпечення безпечною водою громад у всьому світі.