Наскільки велика галузь маркетингу?

Завдяки опитуванню, проведеному дослідницькою компанією Redburn і PwC, глобальна маркетингова індустрія тепер виглядає більш чітко. Він підраховує, що сектор зараз вартий 1,7 трильйона доларів у всьому світі – набагато вище попередніх оцінок.13 лютого 2019 р

У 2023 році витрати на рекламу та маркетинг у всьому світі зросли приблизно на п’ять відсотків і більше 1,65 трильйона доларів США. Це можна порівняти з валовим внутрішнім продуктом (ВВП) Південної Кореї роком раніше, коли ця азіатська країна була 13-ю світовою економікою.

Усі рекламні ринки в усьому світі виграють, але деякі виграють більше, ніж інші. Досягнуто витрат на рекламу в усьому світі майже 733 мільярди доларів США у 2023 році, що менше ніж на три відсотки більше, ніж у попередньому році.

Маркетинг – це сфера кар’єри, яка швидко розвивається оскільки маркетологи постійно розробляють нові способи презентації своїх продуктів аудиторії. З розвитком технологій зростають і можливості охоплення аудиторії. Зазвичай Інтернет є одним із найважливіших інструментів для компаній, щоб охопити цільову аудиторію.

Досягнуто глобального ринку цифрового маркетингу 366,1 мільярда доларів США у 2023 році. У перспективі IMARC Group очікує, що ринок досягне 1029,7 мільярда доларів США до 2032 року, продемонструвавши темп зростання (CAGR) 11,8% протягом 2024-2032 років.

Сполучені Штати є символічною економікою для глобальної індустрії маркетингу. У 2023 році витрати на маркетинг у США перевищили півтрильйона доларів США, що становить близько третини світових доходів.