Кожен може стати капітаном?

Має бути не менше 18 років. Повинен бути в змозі документально підтвердити 360 днів досвіду на судні, з яких принаймні 90 днів мають бути у прибережних/океанських водах, інакше ліцензія буде обмежена ЛИШЕ внутрішніми водами. (Див.: Що вважається морським обслуговуванням) 90 днів морського обслуговування повинні бути протягом останніх 3 років після подачі заявки.

Іншими словами, «капітан» може використовуватися для опису будь-яка особа, яка керує транспортним засобом або відповідає за групу людей. У Торговельному флоті особа, яка відповідає за командування судном і несе повну відповідальність за командування судном, є КАПИТАНІМ, а його звання – КАПІТАР.

Капітани-початківці повинні пройти сувору підготовку та навчання, щоб бути готовими до викликів моря. Хоча набуття практичного досвіду на воді є життєво важливим, теоретичні знання не менш важливі. Багато людей вважають, що баланс між освітою та практичним навчанням може бути складним завданням.

Відповідь – ні. Щоб стати пілотом авіакомпанії, не обов’язково отримати авіаційний диплом або вступити до авіаційного коледжу. Насправді, великі авіакомпанії приймають будь-які бакалавриати, і вони анітрохи не стурбовані тим, що ви вивчали в коледжі.

Деякі перші офіцери чекали десятиліть, щоб стати капітаном, тоді як інші можуть підвищити рівень лише за кілька років, але ми встановимо середній діапазон 5-12 років від першого офіцера до капітана великої авіакомпанії. Це означає, що від 0 досвіду до головного капітана авіакомпанії можна очікувати 15+ років.

Капітан (морський), ліцензована особа або цивільний морський офіцер, який законно командує торговим судном, яхтою або іншим типом судна, яке може або не може перевозити пасажирів за наймом; відповідає умовам роботи капітана або, як зазвичай кажуть, капітана.