Чому Stüssy такий популярний?

Стиль. Ранній успіх бренду пояснюється його популярністю в хіп-хопі та скейтбордингу/серферських сценах.. Бренд також прийняли панк та інші субкультури. В інтерв’ю 1992 року Стуссі сказав: «Усі називають це одягом для серфінгу, міським вуличним одягом, панком або вуличним серфінгом…

Його знаковий логотип і новаторський дизайн стали візитними картками бренду, втілюючи жвавість і бунтарський дух молодіжної культури. Примітно, що Стуссі був в авангарді поєднання естетики одягу для серфінгу з міським краєм хіп-хопу та суворою сутністю скейт-культури.

Розумієте, Stüssy не просто виробляє розумні та гарні анонімні предмети гардеробу. Це замість цього має актуальність бренду вуличного одягу зі смаком бренду прет-а-порте. Більше ніж будь-хто з аналогів, Stüssy створює речі, які люди вже носять і хочуть продовжувати носити.

У 1984 році він об’єднався зі своїм другом Френком Сінатрою-молодшим (не має відношення до легендарного співака), і вони почали продавати Stüssy як справжній бренд. До 1990-х років, бренд виріс до значних розмірів завдяки головному магазину в Нью-Йорку та розширенню бізнесу в Європі.

Дизайн і загальна естетика торкнулися посилань низки андерграундних субкультур, які резонували зі Штюссі. Цей підхід сподобався всесвітній мережі творчої молоді, яка поділила спільний інтерес до культури серфінгу, катання на ковзанах і музики.

Stüssy продавався по всій території Сполучених Штатів як у спеціалізованих магазинах, так і в універмагах разом із іншим дорогим одягом «каліфорнійського стилю життя» тієї епохи. За межами США бренд був доступний у спеціалізованих магазинах поряд із одягом високого класу міжнародного дизайну.