Чи можемо ми відстежувати статус заявки EPFO?

Крок 1: Увійдіть на портал для учасників UAN за допомогою UAN і пароля. Крок 2. На вкладці «Онлайн-послуги» натисніть опцію «Відстежити статус претензії». Крок 3. На екрані з’явиться статус заявки на відкликання. 15 липня 2024 р.

Співробітники також можуть перевірити статус своєї претензії за допомогою здійснити пропущений дзвінок зі свого зареєстрованого мобільного номера за безкоштовним номером – 011-22901406. Після автоматичного роз’єднання дзвінка особи отримають інформацію про статус заявки на ПФ на зареєстрований номер мобільного телефону за допомогою SMS.

близько 20 днів. Подібним чином EPFO ​​дозволяє особі, яка активно працює, зняти до 75% свого накопиченого корпусу PF за певних умов. За даними EPFO, потрібно близько 20 днів обробити претензію EPF і перерахувати суму заявнику.');})();(function(){window.jsl.dh('Apu4Zp_sFqCvkdUPzsPUyAU__19','

Контакти роботодавця: Зверніться до свого роботодавця або відділу кадрів, щоб зрозуміти конкретну причину відхилення претензії PF. Роботодавці часто знають причини відмови та можуть допомогти у вирішенні питань, пов’язаних із вашою заявою.

Перевірте свої банківські реквізити, які оновлені з номером UAN. Для цього необхідно відвідати портал учасників UAN. Потім перейдіть у «Керування»->KYC, щоб переглянути свої дані. Якщо ви знайшли там щось не так, то EPFO ​​поверне таку невдалу суму протягом 4-5 днів.

Працівникам більше не потрібно чекати згоди від роботодавця на зняття ПФ. Вони можуть подати заявку безпосередньо через EPFO, якщо їх UAN і Aadhaar пов’язані, і роботодавець дали своє схвалення.